idoo

Alla inlägg under september 2009

Av Ida - 22 september 2009 21:54

Heej!

Sry det va längesen jag skrev, men jag har liksom inte haft tid... Jag har ju praoat :)

Jag praoar som sagt i Hemköp. Jag börjar 9 varje morgon. Det är jätteskönt för man får ju sova till 7 varje dag! :D

Fast jag slutar ju 16 som inte är lika kul... Jag har faktist märkt att det är ganska roligt att jobba där :) med rätt arbetskompis iaf ;) och det har jag ju.

Eftersom jag har slutat 16 varje dag och brukar sluta ca 15. 30 så har jag inte hunnit hem med bussen och byta om hemma och sen ta bussen till dansen som börjar 18.30 på måndagar och 18 på tisdagar så har mamma skjutsat mig till dansen. Då kan man pusta ut mellan.

Nu har det gått två dagar av min prao och jag kan redan vart allt ligger så om du säger någon vara så kan jag säga i vilken hylla den står ;D

Igår va den sista discoträningen innan tävlingen och jag är jättenervös! Jag vill vara i "topptrim" så jag kan få den där enda lilla pricken så jag kommer upp i guldklass! Det känns som om jag tränar på mitt program jämt. Så fort jag hör en discolåt går jag igenom det... Nu är det bara att stretcha som behövs. okej, det behöves inte så mkt men endå...

jaja, nu måste jag sluta skriva för jag måste packa väskan för imorrn och sånt...

see ya ;)

Av Ida - 16 september 2009 23:20

Heej igen!

jag är jääättetrött! Det kan vara för att jag pluggade svenska lite för länge igår... :) men jaja jag får skylla mig själv.

Asså jag hade skrivit ganska mkt på detta inlägg, men dum som denna dator är så loggade den ut mig så allt försvann... ja och då orkade jag inte skriva om allt igen. Och det börjar bli sent så jag hinner inte heller... :S men jaja jag kan skriva imorron istället :)


Hejdå! :)

Av Ida - 15 september 2009 21:25

Hej igen!

Jag vet att det va ett tag sen, men jag har haft mkt för mig :) t. ex. har jag varit på 50- årsfest i Stockholm hos min faster och pluggat och dansat... Ja, så jag har helt enkelt inte haft tid... :) men nu har jag det :)(eller egentligen ska jag plugga men jag tar en liten rast :)hehe)

Aja, det har inte hänt så mkt intressant så...

Jo, vi va på teater idag :) men asså den va inte så jättebra...

Nästa vecka ska vi på prao och det ska iaf bli kul! :D ja, jag hoppas det iaf, men prao brukar va kul så :)

Jag ska praoa på Hemköp :) inte världens roligaste att packa upp saker hela dagarna, men man får iaf veta hur det är att jobba på en mataffär :D

Nästa vecka ska jag tävla också! :D Jag är jättenervös! Men det går väl bra får jag hoppas... Det är den första tävlingen för den här terminen. (Jag tälvlar i discodance om ni undrar:D)

Men nu måste jag förtsätta plugga... :)


see ya ;D

Av Ida - 11 september 2009 17:27

Hej hej!

Det här är mitt första inlägg som ni kanske ser. hehe :D

Jag har aldrig bloggat och så förut typ, men jag ska försöka göra det intressant... :)

Jaa, vad ska man skriva?

Jag va i skolan idag... Det va ganska tråkigt, men vi slutade iallafall tidigt :)

Första lektionen va spanska. Vi har en ny lärare så vi har repeterat ganska mkt. Det är ju inte så kul precis...

Sen hade vi idrott. Jag kunde inte vara med för jag är förkyld, men de andra hoppade längdhopp och stötte kula. Jag fick mäta och skriva reultat.

Sen hade vi Svenska och vi fortsatte att skriva på våra noveller som vi håller på att skriva. Jag tycker i vanliga fall inte så jättemkt om svenska, men när vi skriver berättelser är det faktist kul :)

Sen hade vi SO som jag inte gillar alls. Vi läser om typ gamla kungar och sånt... men idag kollade vi på film så det va inte lika tråkigt.

Sen klockan 12. 15 tror jag, hade vi lunch... Det va nån korv och potatismos, för den som vill veta. I våran skola har dom hemmagjort mos ibland, men det smakar bondgård så om det finns tar jag pulvermos. Det är konstigt för hemmagjort brukar alltid vara godare. Hemma iallafall...

Tillsist hade vi matte. Det är inte heller världens roligaste, men där har vi delat upp klassen i några mindre grupper så jag har fått en ny lärare även där. Han jag har nu är bättre än den förra tycker jag, för t. ex. nu är det nästan så tyst att man kan höra ett stift falla :D hehe nu var jag rolig... (Asså förlåt, nu tror du säkert att jag tycker allt med skolan är skit, men det tycker jag inte. jag har bara haft en lite tråkig dag)

Jaa... när jag kom hem pluggade jag... hehe :D

Det va typ min dag :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards