idoo

Alla inlägg under december 2009

Av Ida - 17 december 2009 15:23

Hej Hej!

Skolavslutning imorron!!! Vi har haft jättesoft i skolan nu. Idag hade vi en pyssel- och städdag. Det va kul förrutom städningen då...;) Vi hade så klart julpyssel :) och vi slutade två timmar tidigare än vi brukar!!! :D Hemvägen va lite underlig... ^^ När jag började närma mig min busshållsplats tänker jag på att det sitter en som ska av på samma hållplats så han kan plinga. När Min busshållplats är nästa är det en sväng och sen min hållplats och sen åker man tillbaka och fortsätter på den vägen man åkte förut, men denhär busschaffören var i lite andra tankar så han åker förbi avfarten och fortsätter på vägen vidare. Han märkte inget heller så han vänder inte heller. När vi har varit på ändhållplatsen och vänder är det nästan tomt där jag sitter. När det är plingat och jag ska gå av så ställer jag mig och börjar gå mot dörren, men jag var så "smart" så jag släppte taget om stången jag höll i mig i mitt i en sväng så jag ramlar baklänges och inte nog med det så ger jag ifrån mig ett litet typ pip som jag brukar göra när jag håller på att ramla. Det värsta var nog att det satt folk precis brevid där jag ramlade... Jag vet inte varför jag berättar det här men jag antar att ni ska ha nåt roligt att läsa på min blogg... :D jag har ju inte precis skrivit så roliga saker förut... jaja... nu ska jag snart iväg och lussa med min klass, sista gången med den klassen eftersom vi ska börja gymnasiet snart :( Vi går i musikklass så vi går typ sex eller sju luciatåg per år och nu har vi gjort det i sex år. Kommer att sakna min klass :( Ska gå och stryka mitt lucialinne ;D

See ya :)

Av Ida - 3 december 2009 19:05

Hej Hej!

I´m back ;) Det va länge sen nu... Varför lägger alla lärare alla prov och inlämningar sammtidigt?! Det är så himla mycket nu jag orkar liksom inte med nånting annat om jag pluggar hela tiden...

Ja det är typ det enda jag har gjort sen jag skrev senast... Men har du tänkt på att det bara är två veckor till skolavslutningen!! :D

Jaja nu måste jag fortsätta med min svenskauppsats... ;)

Se ya ;)

Ovido - Quiz & Flashcards