idoo

Alla inlägg under september 2010

Av Ida - 26 september 2010 00:02

Hej hej! :)

Det har hänt så mkt de senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga :( men det bevisar ju att jag har ett liv utanför internet och det är ju bra ;D 

Denna vecka har jag inte sovit så mkt, vi har gått o lagt oss runt 1 eller 2 varje dag... :) i måndags (tror jag) var vi och såg på skräckfilm i hus 14 :) det va ganska kul :) (jag gillar inte skräckfilm...:) )innan vi gick till hus 14 skulle jag, Emily och matilda ut och springa (rida för matildas del :) ) så red Matilda och Sanna (som kom senare) lite fortare så jag och Emily inte hann med så jag och Emily gick vilse... :) det va faktiskt jättekul :) vi virrade omkring i ca 2 timmar ^^

aja det va lite om denna veckan jag skriver mer imorron (idag fast när jag har sovit :) ) nu måste jag sova :) Godnatt :) <3

See ya  

...

Av Ida - 13 september 2010 00:16

Hej hej :)

just när jag har skrivit klart så ska jag spara och då försvinner allt jag har skrivit... Det är ju typiskt... aja :) 

Emily visade mig några klipp på Dave Days :) han är ju jättebra på att sjunga och rolig :) här är två klipp på honom :)


(jag hatar INTE Justin Bieber men den här är faktiskt kul :) )

Av Ida - 1 september 2010 21:17

Hej hej! :)

nu har jag gått i skolan i typ två veckor och man börjar vänja sig vid områdena så man hittar :) Jag trodde att man skulle få massor tid att skriva men det fick jag inte som ni kanske förstår :) här på kvällarna är man jättesocial typ :) man är hela tiden med sina kompisar och gör saker istället för att vara själv inne på sitt rum :)

Den här veckan har det varit iskallt i huset, man fryser till och med när man har täcke, fleecefilt och pjamas när man ska sova. Elementen går inte ens att sätta igång än för det är inte tillräckligt kallt tillräckligt länge. Nu är det tydligen snart höst :( Just för tillfället är det faktiskt ganska varmt :)

Idag har vi haft massa lektioner till klockan 16.10 och sen gick vi på promenad med matildas häst :) han får inte trava än för han har fått en spruta i bakbenen. Vi var ute i ca en timma och sen gick vi och kollade på några som höll på och lärde sig aikido. det va ganska kul men efter ett tag gick vi till vårat hus för det blev ganska jobbigt att sitta där. Nu sitter jag här och skriver :) ska strax gå till vardagsrummet och kolla på "Vänner" på tvn :)

Hejdå, see ya :)  

Ovido - Quiz & Flashcards