idoo

Alla inlägg under november 2011

Av Ida - 6 november 2011 20:54

Hejsan på er! :)

Lyssnar för tillfället på Daniel Adams-Ray :P (fett bra ;) ) och så deppar man väl lite också tyvärr :/ mycket som händer just nu som gör att mitt liv blir upp och ner, mycket jag inte vill ska hända händer. Antar att det är en sån period just nu eller nåt liknande kanske, förhoppningsvis är det bara det... orkar inte med det så jag ska tänka så positivt jag kan och inte sitta här och sura :) Mycket som händer är förståss roligt men när man sitter ensam en söndagkväll blir det lätt så att det är de dåliga sakerna man tänker på. Fast än man inte vill.


Imorron är det hur som helst tillbaka till skolan efter höstlovet som gäller :P ska upp typ halv 5 som jag brukar göra på måndagar eftersom det tar ett tag att komma till skolan... Men när man väl kommer fram till internatet kan man sova eller göra typ vad man nu vill göra fram till lunchen :P oh det e feeett skönt :D Själv ska man ta och titta på min nya favoritserie Chuck :P En kompis tipsade om den och sa att jag verkligen måste se den för den äger :P Tack August för tipset för du hade verkligen rätt! :D


Long time no see förresten, berättar mer vad som har hänt sen sist nån annan gång, måste packa inför imorron nu nämligen :P


See ya! :)   

Ovido - Quiz & Flashcards