idoo

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Alla hjärtans kärleksgrejs

Av Ida - 14 februari 2012 23:05

Tjena tjabba!

Var på praktik idag igen :D Roligare idag för nu hade jag mer att göra och har blivit van vid att ha ont i ryggen ^^ Fick mysa ganska mycket med hästarna idag så det va najs och softish ;D Det typ enda på minussidan idag va en jätteobehaglig gubbe :S Han är en av brukarna som jobbar där för att komma in i arbetslivet eller något sånt. Han är vääääldigt närgången om man säger så :S Helt plötsligt kan han ställa sig typ en decimeter ifrån en och le lite creepy, fett läskigt :( Så hela dagen har man försökt undvika honom... Tur att han bara jobbar tisdagar och torsdagar :)


Eftersom det är alla hjärtans dag idag tänkte jag vara lite kärleksfull ;)

Jag ÄLSKAR denna bild! ;)

 

Hihi den e kuuuul! :3


Dagen fortsatte bra iaf, alldeles slut när jag kom hem bara, orkar knappt göra någonting... ^^ 


Heting geting i stallkläder/frilla känner jag xP

 


I've had my chances but boy I love you so

hope I can get one more chance how impossible it might seem

Tears run down my cheeks when I am without you

Love you so much it hurts

                                <3




Alla hjärtans dag som sagt ;) Blandad "kärleksgrejs" på bloggen idag alltså ;D

 Puss på er!
   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards