idoo

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Woohoo förarbevis in my hand!

Av Ida - 16 februari 2012 23:36

Tjosan trosan! (hihi nu va jag busig ;3)

Idag är det fjärde dagen på praktiken! Börjar bli riktigt najs nu :D Börjar komma in i rutiner osv. och jag får göra mer och mer saker för det verkar som att mina handledare litar på att jag klarar det :D Jag får till och med ta hand om min handledares älskade hästar, den ena som är ganska ung och busig dessutom :) Bevisar att hon litar på mig tror jag :D Lite kul när två av handledarna kom tillbaka efter en ridtur så "slogs" de nästan om min hjälp eftersom, som de sa, jag är en jättebra hästskötare ;D Massa glad och stolt blir man ju då! :D


En av handledarens sötnosar jag fick ta hand om

 

(typ högre än mig i mankhöjd!)


När jag kom hem överraskades jag av ett litet brev med mitt förarbevis för fyrhjuling (eller terränghjuling som det så fint heter)!!! :D Blev till och med ganska nöjd med fotot, något som jag aldrig annars lyckas bli på såna här kortgrejer :D

     

Nu är kortet på kortet dock taget lite snett underifrån så jag ser lite konstig ut men ändå :D

(kände att jag kanske behövde censurera lite, annars kanske nån snor min identitet och förstör mitt liv och det är ju inte ett dugg bra! :o)


Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag typ däckade av utmattning så fort jag kom hem... x)


Godnatt och

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards