idoo

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Sååå fint väder idag alltå!

Av Ida - 18 februari 2012 01:33

Godagens!

Idag var det femte dagen på praktiken! Idag var det sjukt slappt :D Min handledare tyckte att jag kunde söla massa med mockningen så hon slapp "hitta på" onödiga uppgifter jag skulle göra för hon tycker jag är så snabb och flitig när jag jobbar sa hon :P När jag mockat klart fick jag ta en paus och sitta och mysa i det vackra vädret! Sååå skönt :D Måste bara hissa en person btw! :o En av brukarna är sjuuukt snäll! Han är så snäll och hjälpsam och hjälper mig med dörrar och skottkärror om jag ska över någon tröskel eller liknande :) Fett trevlig också :D Mina handledare kan jag ju också passa på att hissa för dom e ju underbara :D (eller hissa, gör man bara det på prylar förresten?? :o men aja ni fattar vad jag menar ;) )


Sista timman fick jag rycka man på hästar :P fick sjukt ont i fingrarna av det dock :( för er som inte vet vad det är så är det typ som att klippa hästens man fast man rycker den ;P Kan kanske visa det nån gång hehe ;)


Fin och nyfriserad Chefen! Sötnos är vad han är!

 


När jag kom hem och tog av mig de översta två lagerna kläder (av tre) jag hade på mig upptäckte jag att jag hade fått världens blåmärke av busfröet som gillar att nafsa/bitas eftersom hans tänder troligtvis kliar :o värsta snabbt det blir blåmärke asså :o


Nu måste jag gå och lägga mig, godnatt på er!

 

 
 
swaxu

swaxu

19 februari 2012 01:17

Tja, haft en bra helg?! :D
följa varandra via bloglovin?
http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

Ida

21 februari 2012 23:00

Tjabba, har haft en riktigt najs helg :D själv då? :P
Va kul, skulle vi kunna göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Skapa flashcards