idoo

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Kittelfjäll!

Av Ida - 21 februari 2012 23:02

Tjenamors!Befinner mig massa mil hemifrån just nu i kittelfjäll! (därför inte lika aktiv på bloggen) Jättekul här, skidåkning typ hela dagarna och massa najs häng med härliga vänner! I lördags runt sju på kvällen bar det av norrut i detta avlånga land :D satt på övervåningen på dubbeldäckarbussen så man hade värsta bra utsikten :P bussresan var ganska rolig faktiskt för att vara en bussresa, det blev lekar, film, musik och prat alltså rätt nääjs :P bussresan tog allt som allt 13 timmar så vi kom fram runt nio på morgonen så det blev att man sov mellan de olika grejerna jag nämde typ nyss :P när vi kom fram packade vi ut väskorna och begav oss direkt ut i backen :) det som är kul med kittelfjäll är att det finns mest offpistbackar vilket jag personligen tycker är riktigt kul, en annan sak som är najs är att det inte är särskilt mycket folk som är här så man slipper köerna :D det är iallafall jättekul här om ni inte förstod det ;D Just i denna stund ligger jag i sängen och ska snart sova är ganska slut eftersom det är tredje dagen jag åker idag, idag var det dock inte speciellt bra väder utan det va typ storm och betydande lavinfara så efter lunch tog jag det lite lugnt och kollade lite på vampire diaries som för övrigt är väldigt bra :D (enligt mig iaf)Ska försöka somna nu så jag orkar åka järnet imorrn! Godnatt! :) see ya! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards