idoo

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Hemma från Kittel, Vampires here I am!

Av Ida - 25 februari 2012 14:19

Hejsan!

Ja då var man hemma då :)

Har haft en jättekul vecka i kittelfjäll med härliga vänner! Inte bästa vädret men sällskapet gjorde att det verkligen var värt det, älskar er mina vänner!

Kom hem runt sju i morse då vi sa hejdå till Nyköpingsgänget som fortsatte mot Nypan, trevliga människor det där, känns lite konstigt att det är så tyst hemma när man inte haft många tysta stunder i Kittel men skönt är det :P Börjar bli sjuk dock så idag får det bli till att vila massa så man kan klara praktiken nästa vecka...


Två av mina små vänner hittade ett par trevliga och snygga killar som de fick fejjan och så av så nu är jag jätteglad för deras skull! De kommer från Trollhättan eller något sådant och verkade supersnälla :D (hittade ingen Trollhättakille som jag föll för tyvärr :( men sjuuukt kul för dom!! :D )


Kollade massa på Vampire Diaries på bussen hem så nu är man helt inne i serien! :D Har redan kollat på 18 episoder yaaay! :D Sjukt bra asså, om du inte kollat borde du göra det tycker jag :D Ett plus är ju att det finns snygga killar i serien (a) fast det är inte därför den är bra!


Stefan Salvatore (Paul Wesley) är en riktig heting!   

 


Tack och hej för idag (leverpastej)!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards