idoo

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Tillbaka igen!!

Av Ida - 10 mars 2012 15:11

Hejsan!

Förlåt för usel uppdatering! Jag önskar att jag hade en bra ursäkt till varför jag inte uppdaterat men jag antar att jag bara inte har haft tid/ork/lust... Jag ska vara ärlig som jag alltid är här på bloggen och även säga att jag har mått ganska dåligt, lite jobbiga saker som försigått (stavas?) i mitt lilla liv... Hoppas ni som läser denna blogg inte försvunnit på grund av denna "bloggpaus" eller vad man nu ska kalla det. Skulle vara tråkigt :(


Igår åkte jag hem till syrran min för att spendera lite kvalitetstid med den underbara människan   Hade en mysig kväll med cupcakesbak, prat, massa skratt och tv. Länge sedan jag träffade henne men med tanke på att hon har flyttat hemifrån och jag bor på internat i veckorna så är det ganska förståeligt, men ändå, saknar henne ju :(

Åkte hem någon gång mitt i natten, fick skjuts av hennes pojkvän. Han och syrran roade sig med att irritera andra bilförare genom att åka långsammare än man ska där det inte går att köra om ^^ Haha man garvade en del xD Anledningen till detta var ju att en av de få bilförarna som var ute och körde då körde PRECIS bakom oss och Gustav blev sjukt irriterad eftersom det fanns huuur mycket plats som helst :P

Fick även två fyllesamtal av en full vän igår ^^ Rätt kul i början faktiskt haha xD Sen när han började försöka snacka allvarligt blev det ganska jobbigt... En full person ska helst inte försöka hjälpa en kompis på fyllan ^^ Blir inte riktigt så jättebra hjälp då känner jag xP


Sitter för tillfället och tittar igenom skolkatalogen, fråga mig inte varför ^^ Börjar sakna vissa peroner massa massa :C intresseklubben ni antecknar nu va? :o


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Skapa flashcards