idoo

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Nödvändig borde vara mitt mellannamn

Av Ida - 19 mars 2012 23:57

Nämen tjejnare!


Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarna :D Härligt helt enkelt! 


Om cirka 2 minuter kommer jag sätta på den delen av Friends with benefits som jag aldrig hann se klart och på så sätt avsluta denna najsiga dag ^^


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Av Ida - 11 mars 2012 13:10

Thought it’d be easy, now it’s getting criticalYou’re out of my life now, it’s unbelievableThe more things change they stay the sameThought I could take it but I am unableIt’s too much to handleIt isn’t over until ...

Ovido - Quiz & Flashcards