idoo

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

det va ett tag sen :)

Av Ida - 15 september 2009 21:25

Hej igen!

Jag vet att det va ett tag sen, men jag har haft mkt för mig :) t. ex. har jag varit på 50- årsfest i Stockholm hos min faster och pluggat och dansat... Ja, så jag har helt enkelt inte haft tid... :) men nu har jag det :)(eller egentligen ska jag plugga men jag tar en liten rast :)hehe)

Aja, det har inte hänt så mkt intressant så...

Jo, vi va på teater idag :) men asså den va inte så jättebra...

Nästa vecka ska vi på prao och det ska iaf bli kul! :D ja, jag hoppas det iaf, men prao brukar va kul så :)

Jag ska praoa på Hemköp :) inte världens roligaste att packa upp saker hela dagarna, men man får iaf veta hur det är att jobba på en mataffär :D

Nästa vecka ska jag tävla också! :D Jag är jättenervös! Men det går väl bra får jag hoppas... Det är den första tävlingen för den här terminen. (Jag tälvlar i discodance om ni undrar:D)

Men nu måste jag förtsätta plugga... :)


see ya ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards