idoo

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ida - 4 november 2010 20:28

okej det blev inte imorron som jag skrev förut... ;) men nu skriver jag iallafall :)


sen mitt förra inlägg har hänt ganska mkt men allt är inte så intressant så ni skulle vilja läsa om det :) hehe aja :) massor i skolan... :( okej inte massor men mer än vanligt hehe :) skönt att allt iallafall slutar efter lovet eftersom alla lärare är så "smarta" och lägger allt innan lovet :)

efter lovet börjar vårat estetiska val! :D det ska bli jättekul eftersom jag valde musik! :D


Igår va jag med några kompisar jag inte har träffat på ett tag. Det va jättemysigt för vi åt lite smått och snackade länge :) Det blev ganska sent så vi sov över :) också kul :) sen idag åkte vi till friskis och svettis och tränade. Det va faktiskt roligare än vad jag trodde :) Jag skulle faktiskt vilja träna regelbundet där men problemet är ju att jag bor numer i Nyköping på skolan. Jag va ju tvungen att sluta dansa för det också... men att gå på den skolan är ju också roligt och träna kan jag ju göra sen :)


Om det är ngn som har nån fråga eller kul kommentar så fråga och kommentera väldigt gärna :D   


nu kommer jag inte på vad jag ska skriva så vi ses snart :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards