idoo

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Ida - 7 augusti 2010 00:04

Hejsan! :)

Idag (eller enligt datumet som datan går efter så var det igår;) ) så va det kul i sommarstugan :) Jag gick och åt frukost runt 10.15 Där satt vi och pratade massa o sånt :) efter ett tag tror jag att vi började spela kort (vi gjorde det någon gång på förmiddagen iallafall) Det va kul men jag förlorade även denna gång :) men aja det betyder ju att jag har tur i kärlek iallafall :) sen på eftermiddagen åkte vi o badade :) det va kul :) sen åkte vi för att hämta våran bil som va i kalmar på reparation. å gick vi på nån stadsfest när vi ändå va där. Det va ganska kul men det fanns inte så mycket saker att göra där så vi gick o åt. Sen räddade jag min syster från en spindel :) go natt  


Vi roade oss med youtube på vägen tillbaka från Kalmar med bl.a :

Ovido - Quiz & Flashcards