idoo

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Ida - 18 juni 2012 13:10

Helluu!

Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir första gången man ska träffa the pöjk! Hoppas det inte är en äckelgubbe... Haha ne det vet jag att han inte är ^^ Har ju sett han i cam och snackat med han på hans hemtel och med hans brorsor så det är troligtvis väldigt lungt xP


Sitter och gör det sista i skolväg och sen ska man väl dra! Pirrigt värre asså! Men ja, jag kanske skriver något när jag kommer fram, kanske alltså.. om jag orkar... Hehe ^^



Stockholm, here I come!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards