idoo

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Traktor,städning, film och sleep over! :D

Av Ida - 19 november 2010 02:34

Tjena tjena! :D

Sitter just nu och borstar tänderna :) ska strax gå och lägga mig tror jag ;)

Idag har vi haft traktorkörning halva dagen :) det va jättekul! :) fast jag tränade i och för sig på att backa med släp och det är jobbigt... :( men jag lärde mig det till slut iallafall :) jag backade in i garaget nästan perfekt ;) *stolt* hahah :D det är väl ganska bra för att vara andra lektionen man backar med släp? ;) hoppas det :)


Efter skolan va det som vanligt städning som det alltid är på torsdagar :( Sen runt sju nån gång är det städbesiktning (Det låter värre än det är :) ) Mitt rum behövde städas lite i och för sig men det är ju aldrig kul att städa... :) På städbesiktningen fick vi reda på att de sak renovera i våra hus :) det ska bli kul att inte ha typ hål i väggarna och taket för att folk som har bott där förut har blivit arga eller nåt :)


När städningen och det va klart va vi tvungna att plugga eftersom vi har en redovisning imorgon (eller man kanske ska säga idag?)... :) Usch! :( jag gillar inte redovisningar :( Vi satt framför TVn o pluggade så det blev lite roligare ;) Det va jag, Emily, Matilda, Rasmus, Charlie och Simon som pluggade då :) Senare kom det typ 20 pers. (jag överdriver seriöst inte!) som ville kolla på nån film, men de fick inte plats med alla i de två tre-sits-sofforna och de tre andra stolarna eftersom vi satt där också så de gick så småningom någon annanstans :) 

När vi va klara med pluggandet så fortsatte vi kolla på TV ;) Efter ett tag ville Charlie titta på film så han tog en film från Emilys rum :) det blev "She's the man" :) den är jättebra! :D vi hade redan sett den den här veckan men med andra personer, men den är så bra att man kan se den flera gånger :) Sen blev det ganska sent så Charlie sover över hos oss nu :) stackarn får sova i soffan :( fast det va ju i och för sig frivilligt att sova över :)


Hade tänkt att det skulle bli ett kort inlägg och att det inte skulle ta så lång tid men jaa... ;D Nu sitter man här klockan 03:14 och har fortfarande inte gjort mig iordning... :D


Gonatt :D    see ya later :)     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards