idoo

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Ida - 30 december 2011 19:03

Hejsvejs!

Har inte gjort mycket idag, ganska tråkigt faktiskt :( Har mest typ... ja vad har jag gjort?.. typ pluggat tror jag :o Eller läst dådå, fast om det är en skoluppgift är det ju att plugga :P Har maaaassa plugg jag måste göra på lovet :( Inte mycket av det gjort dock (a) saker att göra i Svenska, Engelska, Etologi och Psykologi (hoppas jag inte har glömt något nu :o ) flera saker i svenska och engelska... känns bra hehe :P


Tänker på dig, gör skitont, hatar att det ska kännas så.


It does'nt matter what I say, no matter what I do
Every little thing reminds me of you
It gets harder every day I don't know what to do
Every little thing reminds me of you 

(LMFAO - Reminds me of you)


Ska väl ta och gå ut och göra min etologistudie på lilla Alfons nurå :P På med mössan, raggsockorna och tjocktröjan och så är det bara att gå ut :) Etologi är för de som inte vet det (förvånansvärt många faktiskt) är det "läran om djurs beteende", inget hemskt jag ska göra mot min lilla kanin altså som det kanske lät som :P


See ya! ;)  
  
Yeesöör aj äm gåin tu maj räbbitt nao hehe (Yoo) väldigt väckurt :P

   


Av Ida - 30 december 2011 13:07

Hejsan svejsan!

Va ju på match igår :D och gissa vilka som självklart vann?? :D haha det antar jag att ni redan har listat ut :P Resultatet blev ju 45-32 dårå *stålt* Hehe :) Så sjukt kul att kolla, känslan när typ alla i hela sporthallen hejar på samma lag och när de gör mål! Alla klappar, visslar och ropar, så himla härligt :D Man måste ha varit på en sån match för att kunna föreställa sig hur det är! :) Okej nu låter jag som värsta sportfånen men det är sant :P


Så kul för innan en straff var det nån som skrek "Enkel räddning" från andra sidan planen, det blev mål och en bakom mig ropade till den på andra sidan "Du hade fel" och den andra svarade "Jag märkte det" xD hahaha såå kul när man va där iallafall xP (Dålig humor jag vet x) )


Svårare att ta en icke suddig bild på en handbollsmatch än vad man tror, men här är guifarna iaf :P

     

Ovido - Quiz & Flashcards