idoo

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Ida - 31 december 2011 00:18


Kalla mig vad du vill, jag kommer fortfarande vara samma person.

Möjligen kommer jag bli sårad, men jag är fortfarande jag oavsett vad du säger.

Om det inte är på skoj, något snällt eller för att ge konstruktiv kritik behöver du inte kalla mig något annat än mitt namn.

Du får troligtvis inte ut något av det och då är det bäst att bara låta bli.


Tog dina kommentarer på mindre allvar förut eftersom du jämt sa dem på skoj, men nu vet jag inte vad jag ska tro längre. Du är olika från dag till dag, helt förändrad vissa dagar och andra är du den underbara person du alltid brukade vara. Vet inte vad som hänt eller vad jag har gjort men jag saknar att prata som vi gjorde. Vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå. Saknar dig sjukt.


Förlåt alla som inte förstod vad jag menade med detta men kände att jag behövde skriva av mig lite :)

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards