idoo

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ida - 8 oktober 2009 21:38

Hej Hej!

Nu är jag här igen :) Jag är trött som vanligt nästan...

Idag har jag såklart varit i skolan men det var typ bara tråkiga lektioner och raster, asså inget att skriva om... men sista lektionen va slöjd som är jättekul! :) Det va extra kul idag för jag håller på att göra en nalle och nu börjar den likna en nalle också! :D hehe :)

Nu har jag en paus från packandet som jag gör inför imorron för då ska jag till Hudiksvall och träffa kompisar på en återträff för ett läger. Det ska bli kul. :) Jag ska vara där hela helgen och dom har ingen data så jag kan inte blogga då så jag kan göra det på måndag...:) Det är synd för jag missar en tävling som är i helgen och den är i Eskilstuna! Snacka om otur! :( Jaja, jag kan iallafall gå på nästa tävling som är i Kalmar... Fast det kommer ju bli kul i helgen så jag missar väl inget antar jag :)

Nu måste jag packa klart och sen kanske gå och sova så jag är pigg imorron... :)

See ya on monday! :)

Ps. komentera väldigt gärna nån gång... :)

Ovido - Quiz & Flashcards