idoo

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Ida - 27 oktober 2009 20:07

Hej igen!

jag har tråkigt... det är bara jag hemma i min familj och typ ingen är inne på msn...

Jag vet att det va länge sen jag va inne och bloggade men det har inte hänt något särskilt den senaste tiden... eller jo förresten jag har träffat min bästis pojkvän! :D (Han bor i jönköping så jag har aldrig träffat honom förut, men han var eller är hos henne nu några dar) Det är nog det enda som har hänt den senaste tiden tror jag... rätta mig om jag har fel ( Jag har ganska dåligt minne nu, jag vet inte varför...)

Förresten är det någon som vet varför dom har lagt ut reklam på bloggarna? jag fattar inte varför...

Ja... vad ska man skriva nu... min data segar för min syster glömde oturligt nog att logga ut från internet...

Nån som har lust att muntra upp mig...? Skönt med lov iallafall ;D

See ya! :)

Ovido - Quiz & Flashcards