idoo

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Ida - 13 oktober 2009 22:33

Hej Hej!

Nu är jag väl hemkommen från Hudik!

Jag hade jättekul där och träffade alla kompisarna igen. Hudikborna tycker nog vi är lite galna för vi har bland annat sjungit för att samla in pengar i en tävling och typ sprang på stan och typ dansade vid en scen där ingen annan dansade (det var ingen mer som dansade förrutom vi... :D inte ens någon annan stans :) ) hehe, men vi hade iallafall kul när vi gjorde det :D

Dit och hemvägen var typ jobbiga. Fem timmar med tåg och tre och fyra byten... inte kul kan jag ju då säga... jaja jag hade ju kul där! :D

Saknar alla supermycket nuGråter


Har inte så mkt att skriva om idag och igår förutom att jag har gjort illa knät och det är inte kul alls :(

see ya soon anyway! :D

Ps. Snälla, snälla kommentera nånstans på min blogg (tråkigt annars :( )

Ovido - Quiz & Flashcards