idoo

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Tävling!

Av Ida - 7 oktober 2009 17:21

Hej Hej! :)

Nu va det ett tag jag skrev men det har hänt så mkt så jag har inte hunnit...

I fredags så hade jag och några av mina kompisar en filmkväll som vi ibland har. Denna gång skulle vi sova över, men eftersom jag skulle tävla dagen därpå så kunde jag tyvärr inte. Jag var där ett tag iallafall. Vi kollade på Choclate och åt tacos. Sen var klockan jätte mkt och jag va tvungen att gå hem.

På lördagen gick jag upp typ klockan 6 och åkte till dansskolan. Jag va jättepepp. När vi kommer fram till dansskolan och jag ska kliva på bussen så står jag inte med på busslistan så jag får panik och tänker att de kanske inte har anmält mig till tävlingen heller! Jag får åka med bussen iallafall, men hela vägen är jag nervös för detta. När vi kommer fram till hallen där tävlingen var går jag raka vägen till lagledarbordet och kollar om jag har en nummerlapp. Det har jag som tur var och jag kunde andas ut... Ja, timmarna gick och snart var det min tur. En stund innan det är dags att värma upp sitter jag framför tävlingsgolvet när en typ mamma till någon ska hämta sin kylväska som är bakom mig. Jag tänker inte mkt mer på det, men när hon lutar sig mot väskan så råkar hon hälla ut vatten ur vattenflaskan hon håller i över mig och sen märker hon det men slutar inte, så jag får en stor våt fläck över stora delar av mina kläder. Ja, sen slutade hon iallafall typ två sekunder efter det att hon såg det, men hon så inte förlåt eller så! Jaja, sen när det var min tur hade kläderna som tur var torkat. Jag var trött efter en hel dag i hallen och inte längre pepp, så jag tyckte inte det gick så bra... När jag väntade på att få veta vem som gick vidare tänkte jag att jag aldrig skulle gå vidare, men det visade sig att jag hade fel och jag gick vidare till semifinal. Därifrån gick jag inte vidare men jag är nöjd iallafall. Jag kom på 11 plats.

På söndagen dansade jag som vanligt och i måndags och tisdags också. På söndagar och måndagar disco och på tisdagar jazz. På avslutningen på discon ska vi vara maskiner och på jazzen en svart korridor... roligt va :D...

Okej nu har jag skrivit så mkt så nu vill du nog inte läsa mer... ;D så jag ska sluta nu.

See ya! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards