idoo

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Ida - 6 februari 2012 22:23

Skalman lär sig nog aldrig av sina misstag. Man ska ALSDRIG lämna datorn obevakad, speciellt inte inloggad på bloggen. Så nu är det alltså jag, Skalbaggen, The One and Only som styr tangenterna...


Ojsan nu kommer hon, checka in min blogg emilyk.blogg.se

Av Ida - 6 februari 2012 08:58

Hejsan!

Har ganska nyss kommit till internatet :) Solen skiner och fåglarna kvittrar och det är allmänt fint och trevligt :) Va?! Fåglarna kvittrar?! Redan? :o Vart är världen påväg? Det känns som om det är vår ju, i februari :o Om man bortser från att det är askallt då... Är det bara jag eller brukar fåglarna inte börja kvittra och ha sig förrän mot våren? :o Fast å andra sidan är det sjukt mysigt när de kvittrar :) Blir lite glad då :3

 

Det va jättelänge sen jag kunde sitta här och känna att jag inte måste göra något klart innan jag kan ta det lugnt och göra vad jag vill :( Så idag ska jag göra som jag brukade göra på måndagar, dvs titta på Chuck! :D


OMFG its Chuck time! :o :DDD     (därav hörlurarna btw :P)

 


Klart slut från Idoofronten denna måndagmorgon :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards