idoo

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ida - 12 februari 2012 13:09

Shoo breh!

(Rubriken har egentligen inte mycket att göra med inlägget men ändå<3)


Sitter och försöker plugga, går inte så bra som du ser... Gick ut till min kanin för ett tag sen i bara linne och shorts, grannarna stirrade som om jag va dum i huvudet... Inte så konstigt kanske med tanke på att det är snö och typ minusgrader ^^ men orkar man inte byta om så gör man inte det x)


Va på 18-årsfest igår hos en kompis jag haft i hela mitt liv :D Asnajs och jättetrevligt, middag, skratt, roliga samtal, underbart folk, flum, godis, after eight-pannacotta var blandat i en härlig mix!<3 

(såg nu att det låter som värsta godisreklamen... ^^)


Nu ska jag tillbaka till svenskboken! Ska bara tillägga en sak:


Put your aaaaaass in the aaaaair, oh put, put your ass, put your ass up in the aaaaair, put your ass up in the air oooooh wooooaaaooohhhhhhhh,

Put your ass in the air, put your ass up in the air, put your ass in the air, put your ass up in the air,

Put your ass in the air, put your ass up in the air, put your ass in the air, move around like you don't caaare, like you don't caaaare

En sån där feel good video!


 

Ovido - Quiz & Flashcards