idoo

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Ida - 5 februari 2012 23:21

Hejsan!

Kallt och mörkt ute nu... Inte så mysigt där ute, men här inne har jag det mysigt med en kopp varm choklad med grädde :D mums <3


 


Har precis fixat det sista på mitt fyrhjulingsförarbevis så det ska strax skickas in :D så snart får i se upp på vägarna (och hålla koll på vart ni har eran egna fyrhjuling eftersom jag inte har någon egen ;) ) för då är inte vägarna där jag kör säkra! Mohahaha... Nejmen ska bli skönt att äntligen få hem kortet :P


Fy va orättvist! :( Fick precis reda på att mina föräldrar, min syster och min systers pojkvän ska åka till Åre och jag får inte följa med :( Jag ska visserligen till Kittelfjäll vecka 8 men ändå, inte samma sak ju! Har ju åkt skidor med familjen varje år sen jag var jätteliten och så åker dom utan mig i år, makes me sad :( Det är ju Åre ju! Men aja man kan inte vara med på allt... :/


Hihi va lite busig idag och lånade en skjorta av pappa när inte han va hemma :P skulle testa en liten grej nån hade gjort med just en skjorta :) Det gjorde jag även när jag va på stan med skalbaggen i fredags, men det var så kul att jag ville testa igen ^^


Så här blev resultatet:

 


Lite slarvigt men blev rätt bra ändå tycker jag :D


Ska gå tillbaka till min kopp choklad nu<3

 

Av Ida - 5 februari 2012 08:30

Hejsan!

Känner att det går bra för mig... Detta är mitt tredje försök att blogga, så får vi hoppas att det blir publicerat också och inte bara försvinner...


Jag tror jag börjar bli galen! Är uppe i ottan och börjar plugga! Jag är aldrig uppe så här tidigt på en helg om jag inte ska någonstans :S Det är ju förståss bra att jag går upp tidigt för då kan jag ju utnyttja dagen mer men iallafall :P


Såg på melodifestivalen igår! De flesta låtarna va faktiskt bra enligt mig :D Dock hör tyvärr inte Torsten Flinck till de enligt mig bra... :P Men alla har ju inte samma musiksmak och det är bra :) Mina favvisar va Lorren - Euphoria, Dead by April - Mystery och Sean Banan - Sean den förste Banan hehe ;D Blandat som ni märker, men sån är min musiksmak och även det är bra ;) Va det rätt som gick vidare? Tyck gärna till och skriv till mig :D


Nu ska jag fortsätta med min duktighetsstund ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards