idoo

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ida - 9 februari 2012 17:13

Tjo breh!

Jag känner att jag är älskad... :P Det är väldigt ofta att jag råkar ut för saker t.ex blir nerputtad i en snödriva eller något liknande och anledningen till detta var tydligen "Det är något med dig som gör att man vill slänga ner dig på marken" x) Riktigt kärleksfulla kompisar jag har :P ( Nu tror ni att jag är en sån där mobbad person, men det vill jag verkligen klargöra att jag inte är, jag är bara "lättramlig" m.m av mig  ^^)


Ska dra vidare och städa duschen (wooohoooo...) det är torsdag så det är städdag... :P


 

Av Ida - 9 februari 2012 07:27

Tjabba!

Har sovit såå dåligt inatt... Vaknade flera gånger inga anledningar alls :( Vaknade klockan 4 och trodde jag hade försovit mig :S 


kände att detta var ett väldigt nödvändigt inlägg :P Men ja... Nu ska jag fortsätta göra mig iordning :D


See Ya! :D

Ovido - Quiz & Flashcards