idoo

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Tidigt va ordet!

Av Ida - 5 februari 2012 08:30

Hejsan!

Känner att det går bra för mig... Detta är mitt tredje försök att blogga, så får vi hoppas att det blir publicerat också och inte bara försvinner...


Jag tror jag börjar bli galen! Är uppe i ottan och börjar plugga! Jag är aldrig uppe så här tidigt på en helg om jag inte ska någonstans :S Det är ju förståss bra att jag går upp tidigt för då kan jag ju utnyttja dagen mer men iallafall :P


Såg på melodifestivalen igår! De flesta låtarna va faktiskt bra enligt mig :D Dock hör tyvärr inte Torsten Flinck till de enligt mig bra... :P Men alla har ju inte samma musiksmak och det är bra :) Mina favvisar va Lorren - Euphoria, Dead by April - Mystery och Sean Banan - Sean den förste Banan hehe ;D Blandat som ni märker, men sån är min musiksmak och även det är bra ;) Va det rätt som gick vidare? Tyck gärna till och skriv till mig :D


Nu ska jag fortsätta med min duktighetsstund ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards