idoo

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Ida - 11 januari 2012 00:11

HEEEEEJSAAAAN!!!

Wooohoo jag e speedad! (låt inte rubriken lura dig) Jag har inget att göra, jag har tråkigt :( Mina kompisar har gått och lagt sig så jag sitter ensam på mitt lilla och gröna internatrum och kommer inte på något att göra. Eftersom klockan nu är typ kvart över tolv så borde jag vara åtminståne liiiite trött eftersom jag sammanlagt de senaste två nätterna endast sovit ca 6 timmar ^^ (slumrade till lite vackert under en genomgång i skolan iofs... så kan ha tagit igen de saknade 10 timmarna på ca 1.30 minut ^^ det ska jag tänka på nästa gång jag inte vill sova... sov nån minut innan lunch så klarar du dig vaken mycket längre) Nu känner jag att jag bara skriver nonsensgrejer så jag ska väl sluta snart innan jag tröttar sönder dig ^^
 

För typ ca en timma satt jag och Emily (även kallad Skalbaggen hehe) och kollade på Jedwardvideos :P Det va massa nostalgi känner jag eftersom vi nördade dom förut hihi :D Dom gör faktiskt kuliga videos där man typ alltid kan få sig ett skratt :P en hissning där alltså om du inte fattade det ;P

Kom på att jag kan fortsätta läsa den bok jag ska läsa i svenskan så somnar jag defenitivt...

Bye bye hare så najs!
See ya! :D    


                                             Zzznark....

 

Ovido - Quiz & Flashcards