idoo

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Ida - 28 januari 2012 22:07

Hejsan!

Im bored! Har typ inte gjort något vettigt alls idag... Suttit och pluggat fysik först, sen suttit vid datan ett tag, sen gått till min kanin, sen datan igen, sen mat, sen partat till massa musik, sen pussat på papper men läppstift, sen fixat med pussmunnen till bloggen, sen bloggat, sen suttit vid Tumblr, sen suttit vid Existenz, sen partat till musik igen, sen fotat mig själv när jag gör miner, sen fixat med andra bilder i photoshop, sen dödat lite tid på Existenz, sen... ja vad har jag mer gjort?


säkert glömt ngt också... inte vettigt alls men att sitta och göra inget speciellt kan också vara ganska kul :D Typ Tumblr och Existenz har massa humorgrejs som man kan sitta och skratta åt haha, vissa såna grejer är askuliga xD om man har min humor och klickar på rätt länkar dvs. ;P


Vissa är sån här humor (du vet sån här "like a baws" humor):

 

Heheheheheheh :3


Tror även att jag har haft musik på hela dagen utom när jag åt så jag har förmodligen lärt mig alla låtar på the current spellista på Spotify utantill! Gosh I'm awesome! :o

(nä nu ska jag inte vara sån, du vet att jag vet att du är mycket mer awesome)





(FÖRLÅT JAG ÄR SOM SAGT VÄLDIGT UTTRÅKAD!)


   

Av Ida - 28 januari 2012 16:37

Hejsan!

Idag får min mamma äran att vara med på min blogg :P Hon kommenterade min klädsel för dagen med en sjukt smart kommentar:


Jag kommer ut ur mitt rum iklädd ett linne och ett par strumpbyxor.


Mamma: Det ser ut som om du bara har strumpbyxor på dig.


Jag: Det kan bero på att jag HAR strumpbyxor på mig.


Mamma: Men alltså det ser ut som om du inte har något på dig.


Haha tror nog mamma vaknade på fel sida när det gäller smarthetsfronten idag ;D Nu skrattar jag inte åt min mamma utan med henne, man kan ju inte vara på topp hela tiden, eller hur? ;)


Jag berättade detta för min vän Augulust och en av hans kommentarer var denna "Haha hon är ungefär som dig när du ska förklara saker xD" då undrar jag hur smart jag verkar då på en skala... antar att det inte blir så värst höga siffror då x) (ska bara försäkra dig om att jag ÄR smart oavsett va du kanske börjat tro nu :o ;) )


Min lilla "lördagsoutfit" som väcker smarthet

 


En annan smart kommentar som har sagts denna vecka sas av RamHam :P

Vi fick fiskburgare till middag på skolan och vid första tuggan uttrycker sig RamHam på detta vis:


RamHam: Usch! Det smakar fisk!

Vi andra vid bordet: Det kan bero på att det är fisk du äter...


Haha jag skrattade xD förlåt RamHam men detta va faktiskt lite roligt :D


Har ni några roliga kommentarer som andra eller ni själva sagt får ni gärna dela med er, älskar såna saker, gör min vardag lite extra glad :D







Ps. Det är kul att göra pussmunnar på papper, du borde testa nån gång ;)  (okej nu lät jag som ett dagisbarn men ändå, det är sant!) Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards