idoo

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Ida - 25 januari 2012 23:02

Hejsan!
Idag har varit en dag full av träning känner jag :D Först hade vi gympa som va massaaa jobbig, iaf på slutet på styrketräningsdelen ^^ Sen efter skolan spelade vi ett dansspel på kinnect verkligen heeeeela kvällen, vi höll på i typ sex eller sju timmar! :D snacka om att man kommer bli fit efter detta :P eller iallafall om man gör så några dagar ;P Fett kul är detta spel! (kanske du förstod men iaf, bättre att vara övertydlig än att folk inte fattar :P) Rekomenderas starkt ;D   yeah! 


Skalbaggen och jag höll på så länge att vi blev så varma att vi ville ta en svalkande dusch, vi flummade loss ofc haha :P (finns två duschar om du undrar, det är ju inte så att vi duschar i samma lixom ^^)


Jaja nu är jag så trött efter dansen att jag tror att jag ska gå och lägga mig nu :)
See ya! :D    


Dancing in tha livingrooooom!

 

"Bulleeee!!" (pekar på mitt hår ^^flumm som sagt ;) )

Fjårtizzpose med assnygg frilla *harkel*, och Emily poseandes i bakgrunden ;)
OBS duschfrilla, inget annat x)
 

Av Ida - 25 januari 2012 22:45

NEEEEEJJJ!!!! upptäckte precis att justin bieber - killen har tagit bort sin video som jag länkade till i förra inlägget :((( gu va taskigt :( Jag som tyckte den va så kul :P


Aja sådant händer ibland lilla Ida ^^

Ovido - Quiz & Flashcards