idoo

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Ida - 30 januari 2012 23:59

Hejsan!

Sååå duktig är jag så jag får blå permanentfärg på mina sprillans byxor... Köpte dom igår och dom har redan blåa fläckar :( ledsen blir man då!


Annars har man mest haft fysik idag :) Jag och skalbaggen gjorde fina illustrationer till våra uträkningar och till och med våran lärare berömde oss ;) *stolt*


Efter skolan satt vi och skissade massa :) jäättekul faktiskt, sjukt länge sen jag gjorde det typ på riktigt och resultatet blev faktiskt riktigt awesome om jag får säga det själv *ännu stoltare än nyss* (awesome bild i mina mått mätt, för andra kanske det inte va lika awesome men det hör inte till saken just nu :P)


Vi hade denna kväll också ett husmöte, men det som sas där är för det första inte så intressant här på bloggen och för det andra kanske inte så snällt om man lägger upp för vissa inblandade ^^ När vi sedan satt och gjorde ingenting kom vi på en awesome rapplåt om vår lilla vän Augulust :D denna hyllning har vi filmat till en video som jag la upp i förra inlägget :P Kolla gärna! ;D 


Nu ska jag försöka få bort de blåa fläckarna på mina brallor... och sen gå och sussa så sött i min lilla säng :D

God natt på er! Hoppas ni sover gott och drömmer trevliga drömmar!


 

Av Ida - 30 januari 2012 22:31

Hejsan!


Detta är en liten hyllning till Augulust, Allahs vän!



Ovido - Quiz & Flashcards