idoo

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Ida - 15 januari 2012 11:18

Jag antar min utmaning av Skalbaggen!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag gick i tvåan på Vretaskolan i Eskilstuna i samma klass som mina då bästisar Ylva och Isabelle. Hade troligtvis helgledigt och lekte (som man kunde säga då innan det senare blev "töntigt") med kompisarna. Hade eventuellt handbollsmatch eller så dansade jag balett.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan hade jag gått första terminen på Ökna och satt troligtvis och smsade med min dåvarande pojkvän Charlie (som jag för övrigt gjorde dygnet runt). När jag va på skolan umgicks jag hela dagarna (när jag inte va med Charlie) med mina då ganska nya underbara vänner Emily och Matilda <3


3) FEM SNACKS DU GILLAR?

ALL SORTS CHOCKLAD!<3 (det mesta iaf :P)

Jordnötsringar (är dock tyvärr allergisk mot nötter nu för tiden :C)

Mammas hemgjorda Hallon-/Jordgubbsglass :D

Mango! :D

Sharonfrukt!

Vet inte om frukt räknas som snacks men det är gott iaf :P




4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Next to you - Chris Brown & Justin Bieber (Få inga fördommar nu! Den är faktiskt fin)

Sexy and i know it - LMFAO

Fuck You - Cee Lo Green

Danza Kuduro - Don Omar ft. Lucenzo

Jar of Hearts - Cristina Perri


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Shoppa i massor!

Köpa ett hus eller lägenhet och inreda massa!

Resa överallt! (nästan)

Skänka till nån bra välgörenhetsgrej

Leva livet!


6) FEM DÅLIGA VANOR?

Oroar mig för vad andra ska tycka jämt

Äter aldeles för mycket godis (ett under att jag aldrig får hål i tänderna! :o)

Börjar göra något kul istället för att plugga (som nu t.ex (a))

Jämför mig med andra och trycker ner mig själv om jag råkar vara det minsta sämre

Har fördommar (tyvärr)


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
(Bara fem? :( )

Dansa!

Va med kompisar

Titta bio/film

Shoppa

ja

Hehe det såg najs ut med ett kort ord hehe (a)

ja (i detta fall) = Skissa/rita ^^


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

Väldigt senapsgula kläder
Utsvängda byxor
Mjukisar och klackskor samtidigt
Nättröja med bara bh under
Sån där "genomskinlig" spetsbh (asså sån med BARA spets som man inte döljer eller håller upp/på plats ett skit) 



9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Datorn :D

Mobilen :D

Sängen! :D (Sängarna) kanske ingen leksak direkt men den (de) är mysig :P (inga snuskiga associationer nu bara)

Skissblocket :D

Just för tillfället min ring ( Sjukt svårt att låta bli att pilla på den :o)

mina högtalare är iofs också roliga men nu har jag redan fem saker...



10) PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Jag utmanar Rebbi (och hennes bloggkompis om hon vill :P) :D

Ovido - Quiz & Flashcards