idoo

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Vissa saker ärver man tydligen av sina förläldrar...

Av Ida - 28 januari 2012 16:37

Hejsan!

Idag får min mamma äran att vara med på min blogg :P Hon kommenterade min klädsel för dagen med en sjukt smart kommentar:


Jag kommer ut ur mitt rum iklädd ett linne och ett par strumpbyxor.


Mamma: Det ser ut som om du bara har strumpbyxor på dig.


Jag: Det kan bero på att jag HAR strumpbyxor på mig.


Mamma: Men alltså det ser ut som om du inte har något på dig.


Haha tror nog mamma vaknade på fel sida när det gäller smarthetsfronten idag ;D Nu skrattar jag inte åt min mamma utan med henne, man kan ju inte vara på topp hela tiden, eller hur? ;)


Jag berättade detta för min vän Augulust och en av hans kommentarer var denna "Haha hon är ungefär som dig när du ska förklara saker xD" då undrar jag hur smart jag verkar då på en skala... antar att det inte blir så värst höga siffror då x) (ska bara försäkra dig om att jag ÄR smart oavsett va du kanske börjat tro nu :o ;) )


Min lilla "lördagsoutfit" som väcker smarthet

 


En annan smart kommentar som har sagts denna vecka sas av RamHam :P

Vi fick fiskburgare till middag på skolan och vid första tuggan uttrycker sig RamHam på detta vis:


RamHam: Usch! Det smakar fisk!

Vi andra vid bordet: Det kan bero på att det är fisk du äter...


Haha jag skrattade xD förlåt RamHam men detta va faktiskt lite roligt :D


Har ni några roliga kommentarer som andra eller ni själva sagt får ni gärna dela med er, älskar såna saker, gör min vardag lite extra glad :D







Ps. Det är kul att göra pussmunnar på papper, du borde testa nån gång ;)  (okej nu lät jag som ett dagisbarn men ändå, det är sant!) Ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards