idoo

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Resultatet av en tråkig lördag

Av Ida - 28 januari 2012 22:07

Hejsan!

Im bored! Har typ inte gjort något vettigt alls idag... Suttit och pluggat fysik först, sen suttit vid datan ett tag, sen gått till min kanin, sen datan igen, sen mat, sen partat till massa musik, sen pussat på papper men läppstift, sen fixat med pussmunnen till bloggen, sen bloggat, sen suttit vid Tumblr, sen suttit vid Existenz, sen partat till musik igen, sen fotat mig själv när jag gör miner, sen fixat med andra bilder i photoshop, sen dödat lite tid på Existenz, sen... ja vad har jag mer gjort?


säkert glömt ngt också... inte vettigt alls men att sitta och göra inget speciellt kan också vara ganska kul :D Typ Tumblr och Existenz har massa humorgrejs som man kan sitta och skratta åt haha, vissa såna grejer är askuliga xD om man har min humor och klickar på rätt länkar dvs. ;P


Vissa är sån här humor (du vet sån här "like a baws" humor):

 

Heheheheheheh :3


Tror även att jag har haft musik på hela dagen utom när jag åt så jag har förmodligen lärt mig alla låtar på the current spellista på Spotify utantill! Gosh I'm awesome! :o

(nä nu ska jag inte vara sån, du vet att jag vet att du är mycket mer awesome)





(FÖRLÅT JAG ÄR SOM SAGT VÄLDIGT UTTRÅKAD!)


   

 
 
Ingen bild

En jävel

29 januari 2012 21:19

Prova att döda lite tid på 9gag med ;) massa kul :D

Ida

31 januari 2012 00:44

Bra tips, va är det för någe kul? ;D

 
Ingen bild

En jävel

12 februari 2012 16:52

Typ i samma stil ;)
http://9gag.com/fast#2570426

Ida

16 februari 2012 22:05

Åhåå, får titta in, lär ju fastna där också dårå ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 28 juni 2012 19:51

Fett taskig jag är som lovar att blogga typ och sen inte håller det! Men jaja jag hoppas att ingen blivit ledsen över det lixom. Va som sagt hos Johan förra veckan! Sjukt kul att få träffa den underbara mänskan! Han är så rolig, så avslappnad, så... ...

Av Ida - 18 juni 2012 13:10


Helluu! Då drar man alltså till Stockholm idag då! Är lite pirrigt, ska träffa en kompis vid namn Johan nämligen. Det är inte så att jag gillar honom på det sättet men ändå, jag ska ju till Hufvudstaden hallååh! Nejmen så är det ju så att det blir ...

.

Av Ida - 25 mars 2012 23:27

FML just för tillfället, just so you know.   Intressantare inlägg kommer sen btw :) ...

Av Ida - 19 mars 2012 23:57


Nämen tjejnare!   Ligger för tillfället i min säng som är 20cm bredare än de andras och är allmänt mör i kroppen efter en underbar dag i backen :D Vädret var näst intill perfekt och det var jättekul att åka de nästan tomma och sjukt sköna backarn...

Av Ida - 19 mars 2012 00:09

Shulululu! Sitter i Åre för tillfället, jättenajs faktiskt :D Dock jättetrött ^^ Har åkt ca 10 och en halv timmar bil idag, jobbigt men resultatet blir ju bra iaf :P Hann titta på en och en halv film innan batteriet i datan dog ^^ Juno och Friend w...

Ovido - Quiz & Flashcards